Skip to content

domeeni kolimine on lihtne

  • Kolimise ajal jäta nimeserverid aktiivseks, et sinu veeb ja e-post ei katkeks
  • Soovid kolida mitu domeeni korraga? Võta meiega ühendust!
  • Enamus kolimistest saab teoks samal päeval
  • Küsi meilt lisaks ka tasuta e-posti ja veebilehe ületoomist

Domeeni registripidaja vahetamine võib esmapilgul tunduda keeruline, kuid õigete teadmiste ja ettevalmistusega on see tegelikult lihtne ja suurema vaevata protsess.

Alustajale

Domeeni kolimise lühijuhend

  1. Kolimise ettevalmistamine: Võta ühendust oma praeguse registripidajaga ja palu neil eemaldada domeeni turvalukk (Registrar Lock) ning edastada sulle domeeni autoriseerimiskood (Auth Code). Seda saad teha oma senise registripidaja iseteeninduse kaudu või klienditeeninduse abiga.
  2. Kolimise teostamine: Leia oma domeen ülal asuva “Alusta kolimist” otsinguvälja abil ja kinnita kolimine kasutades seniselt registripidajalt saadud autoriseerimiskoodi. Pane tähele, et kuigi kolimine ise on tasuta, võib teatud domeenide registreeringu jätkamine nõuda täiendavat (reeglina 1 aasta) tasu. Pikendamine lisatakse sinu domeeni olemasolevale kehtivusajale.
  3. Kolimise jälgimine: Domeeni kolimine õnnestub tavaliselt 24 tunni jooksul, kuid teatud juhtudel võib see kesta ka kauem ehk 3–7 päeva. Alati tasub kontrollida ka oma e-posti, et leida sealt kiri kolimisele kinnitust paluva lingiga, sest mõned tippdomeenid nõuavad kolimisel eraldi kinnitust e-posti kaudu.

Kui soovid registripidaja vahetamise kohta rohkem teada, siis tutvu Korduma Kippuvate Küsimustega, kui aga vajad individuaalset nõu, siis võta ühendust meie klienditeenindusega!

Korduma kippuvad küsimused domeeni kolimise kohta

Domeeni kolimine on protsess, mille käigus antakse domeeni haldus ühelt registripidajalt üle teisele. Kolimise alustamiseks palu oma praegusel registripidajal eemaldada esmalt domeeni lukustus (transfer lock) ja anda sulle autoriseerimiskood. Mõnel juhul võidakse enne kolimine alustamist nõuda sinult ka oma isiku tõendamist.

Domeeni autoriseerimiskoodi (tuntud ka kui EPP-kood, ülekandekood, auth-kood) saad küsida oma praeguselt registripidajalt. See võib olla kättesaadav nende iseteenindusest koos domeeni lukustuse eemaldamise võimalusega. Kui seda võimalust pole, siis võta ühendust oma praeguse registripidaja klienditeenindusega.

Domeeni kolimine on küllaltki turvaline protsess ja see saab toimuda ainult siis, kui oled kolimise alustamiseks meie tellimisväljadel sisestanud õige autoriseerimiskoodi. Sellele järgneb teatud tippdomeenide puhul kinnituskiri domeeni omaniku e-posti aadressile koos lingiga spetsiaalsele veebilehele, kus saad oma kolimisele täiendava kinnituse anda.

Soovitame hoida oma domeeni kontaktandmed alati ajakohased, et need kirjad jõuaksid õige inimeseni. Pahatahtlike domeeni kolimiste vältimiseks võib mõnel tippdomeenil olla kuni 60-päevane kolimise piirang, mis rakendub pärast mistahes kontaktandmete muutmist. Selle aja jooksul domeeni aga kolida ei saa.

Enamik domeene toetab nii kontaktandmete kui ka omaniku muutmist kolimise ajal, osade puhul oleme Zones rakendanud protsessi, mille käigus tehakse muudatused automaatselt. Võimaliku 60-päevase kolimise piirangu vältimiseks soovitame kõik andmete muudatused teha kolimise ajal, mitte enne.

Ei, domeeni kolimine tähendab ainult domeeni registripidaja vahetust. See omakorda tähendab seda, et nii sinu e-post kui ka veebileht jäävad tööle sinna, kus nad olid enne domeeni kolimist. Oma veebi ja e-posti ületoomiseks pead meilt esmalt tellima veebimajutusteenuse. Seejärel aitame sind hea meelega ja täiesti tasuta su veebi ja e-posti ületoomisel meie serveritesse. Kui aga vajad isiklikku ning detailsemat tuge oma materjalide meile liigutamiseks, siis selleks saad meilt tellida ka tasulist abi. Siis hoolitsevad meie juba meie insenerid ja spetsialistid kõigi vajalike sammude eest.

Spetsialistile

Miks tasub oma domeen meile tuua?

Lihtne haldamine

Muuda andmeid, pikenda registreeringut – kõiki vajalikke toiminguid saad teha meie kasutajasõbralikus haldusliideses.

Lihtne pikendamine

Vali, milliste domeenide registreeringuid soovid uuendada ja me teeme kõik korraga ära – ja see kõik kajastub ühel arvel.

Majutusteenusega sidumine

Veebilehe ja eposti töölesaamiseks sa DNS-seadistuste pärast muretsema ei pea. Meie teenus hoolitseb selle eest automaatselt.

Tasuta parkimine

Kui sa pole veel valmis oma uut veebilehte avaldama, siis suunab sinu domeen külastajad ajutisele ja tasuta sissekolimislehele.

DNSSEC kaitse

Kõik uued DNSSEC-toega domeenid on automaatselt kaitstud ilma täiendavate lisakuludeta.

Otse ametlikult registripidajalt

Oleme paljude domeenide ametlik registripidaja, mis võimaldab meil sulle pakkuda parimat teenust ja hinda.

Zone on Eesti suurim domeeniteenuse pakkuja

Ligi 50 000 veebimajutust ning enam kui 145 000 domeeni

Meie kliendid ütlevadExcellent

Abiks domeeni omaniku vahetamisel

Andmete muutmise teel on võimalik vahetada .COM, .NET, .ORG, .BIZ, .INFO, .ME, .MOBI ja .TV domeenide omanikku. Sisene Minu Zone kaudu domeenide halduskeskkonda, vali “Domeenid” ja sisesta domeeni kontaktandmeteks uue omaniku andmed.

Euroopa Liidu, Eesti ja teiste maatähisega domeenide ülevõtmiseks eelmiselt registreerijalt tuleb enamasti teostada ülevõtmisprotseduur:

  • Domeeni ülevõtmise algatab osapool, kes domeeni endale soovib
  • Üleandja kohustus on tehtud ettepanek õigeaegselt heaks kiita või tagasi lükata
  • Kui domeeni üleandja tehingut heaks ei kiida, siis protsess katkeb ja domeen omanikku ei vaheta

NB! Kui soovid vahetada omanikku juba Zones olevale domeenile, siis seda muudatust saad teha eraldi vormi abil.

Sõltuvalt domeenireeglitest võivad vajalikud toimingud omaniku vahetamiseks olla erinevad. Täpsema info ja juhised domeeni omanikuvahetuse edukaks läbiviimiseks leiad meie abikeskkonnast. Oma küsimustele saad vastused ka meie klienditoega ühendust võttes.

Inimestele loodud, inimeste poolt

Zone klienditugi aitab alati!

Meie alati abivalmis, sõbralik ja kogenud klienditugi on e-kirja, telefonikõne või chat-vestlusakna kaugusel. Vajalikku infot ja kasulikke näpunäiteid leiad ka meie põhjalikust abikeskkonnast.

Kasulikku ja abistavat infot leiad help.zone.eu
Kirjuta meile info@zone.ee

Helista meile (+372) 688 6886

Parima teenuse tagab sulle meie koostöö usaldusväärsete partneritega: